send link to app

Nachschlagewerke Bildung
Entwickler Concapps B.V.
Frei

Met deze app willen we u verder en praktischer informeren rondom het reilen en zeilen van de RK BS Titus Brandsma.
Met deze app bent u altijd snel op de hoogte van alle ontwikkelingen en gebeurtenissen die plaatsvinden. U kunt het vakantierooster en de jaarkalender bekijken, waar de vakantie -en vrije dagen en bijzondere schoolse activiteiten vermeldt staan.

Wanneer u op uw smartphone de instelling push-berichten aanzet, krijgt u bijzondere meldingen rondom activiteiten en gebeurtenissen meteen zichtbaar op uw telefoon. Dit gebeurt dan op school -en klassenniveau. Dit is te vergelijken met de berichtgeving van ISY. Het voordeel van deze app is dat u niet meer hoeft in te loggen om het bericht te lezen. Via de pushberichtgeving komt het letterlijke bericht meteen zichtbaar op uw gsm.